Giv dit barn en konkret plan for læsning og skrivning – med læse- og skriveteknologi som støtte frem mod afgangsprøverne

Dit barn bliver gradvist bedre til at læse og stave – og vi arbejder hele tiden med blikket rettet mod afgangsprøverne.
Vi gennemgår tidligere opgaver fra Undervisningsministeriet, så dit barn lærer præcis, hvad der forventes ved prøverne.
Samtidig skaber vi struktur og overblik gennem hjælpevideoer, skabeloner og tydelige strategier – så dit barn kan møde prøverne med ro og selvtillid.

Forestil dig en skoledag, der begynder med ro – og et barn, der tror på sig selv.

På bare få timer lærer dit barn, hvordan dets ordblindehjerne fungerer, og får en konkret strategi til at læse og lære på sin egen måde. Ikke flere tågede forklaringer. Ikke flere tårer over lektierne. Bare konkrete værktøjer, der skaber resultater – og genskaber troen på, at “jeg kan godt!”

Jeg kender dig ikke, men jeg kender til de udfordringer dit barn (og du) kæmper med lige nu…

📌 Dit barn kæmper med at kunne overskue lektierne

📌 Dit barn har tillært sig nogle overlevelsesstrategier og dårlige vaner

📌 Du prøver at hjælpe, men ender ofte med at føle dig magtesløs… og nogle gange også frustreret.

📌 Du ved, at dit barn er klogt – men dit barn har svært ved at vise det og tro på det

📌 Og inderst inde frygter du, at dit barn kommer til at sakke endnu længere bagud og miste lysten helt til det videre skoleforløb.

Forældrene fortæller ofte:

📌 “Vi er lettede over at have fået testen – men hvad så nu?”
📌 “Mit barn er dygtigt, men tror ikke selv på det længere.”
📌 “Lektierne tager al energi – både for mit barn og os som forældre.”
📌 “Mit barn er begyndt at undgå læsning og skriveopgaver – og bliver hurtigt frustreret.”

📌 “Mit barn er den seneste tid blevet mere ængsteligt”privatundervisning kan gøre en kæmpe forskel.
Dit barn lærer…

✅ Hvordan en ordblind hjerne fungerer – og hvorfor det ikke handler om “at være dum”
✅ Hvordan man læser og lærer på en ny måde, der giver mening
✅ At bruge struktur og rutiner, som skaber overskuelighed
✅ At anvende læse- og skriveteknologi (LST) i hverdagen
✅ At finde læseglæde og få succes med egne tekster
✅ At opbygge selvtillid og troen på: “Jeg kan godt!”

BONUS: Støttepakke til dig som forælder – så du kan hjælpe dit barn bedst muligt undervejs

Når du tilmelder dit barn 1:1 undervisning, får du løbende:

🔸 Opfølgende mails på dit barns udvikling

🔸 Anbefalinger til dit barns skole

🔸 Træningsopgaver

🔸 Forskellige vejledninger i brugen af læse- og skriveteknologi, så du bedre kan støtte op om dit barn

Mød din underviser: Camilla Juul Jensen - Stifter af Grib Ordblindheden

Jeg har specialiseret mig i at undervise ordblinde børn og børn med fonologiske vanskeligheder. De sidste otte år har jeg målrettet arbejdet for at skabe undervisning, der er tilpasset deres behov – med fokus på deltagelse, mestring og succesoplevelser.

Om mig:

✅ Folkeskolelærer med speciale i dansk, specialpædagogik og samfundsfag (4.–10. klasse)
✅ Cand.pæd. i dansk didaktik – med fokus på, hvordan ordblinde elever bruger læse- og skriveteknologi
✅ Bred undervisningserfaring fra både folkeskoler og privatskoler – og udvikler af digitale undervisningsmaterialer i dansk

🚀 Jeg har skabt Grib Ordblindheden med ét formål: At give ordblinde børn de rette redskaber til at lykkes – og troen på, at de kan.

Med en anerkendende tilgang og solid faglighed møder jeg børnene, hvor de er. Jeg hjælper dem med at tage det næste skridt – med mod, ro og klarhed.

Hvad tidligere deltagere og forældre siger:

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ “Jeg har lært så meget nyt, som jeg ikke vidste før!”
"Det har virkelig gjort det nemmere at forstå, hvordan jeg skal løse opgaverne. Til terminsprøven fik jeg 2 i læseprøven – og nu får jeg 7! Det føles fantastisk at se så stor en forbedring på så kort tid."
— Oliver, 8. kl.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ “Vi har fået et helt nyt barn, der stråler af selvtillid.”
"Camillas undervisning har givet Sofia meget mere ro og mod. Hun tør nu række hånden op, siger fra og spørger om hjælp. Hun trives meget bedre i skolen. Det har virkelig gjort en kæmpe forskel!"
— Mor til Sofia

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ “Han strålede af selvtillid og følte, at han havde lært enormt meget.”
"Viktor kom glad hjem efter to kursusdage med Camilla. Hendes måde at arbejde med ham på har været helt fantastisk. Hun er anerkendende, ser det enkelte barn og skaber en tryg læringsproces."
— Forælder til Viktor

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Gode værktøjer til eksamen

“Perfekt eksamensforberedelse for ordblinde unge. De bliver "klædt rigtig godt på" og oplever eksamen som meget nemmere. Min oplevelse som forældre er at de unge flytter sig meget på et turbokursus og vil gå til eksamen med en helt anden ro og selvtillid.”

— Gitte, mor til Sejr, 9. kl.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Rigtig godt og brugbart kursus

Min datter, som går i 9. klasse, har deltaget online i Camillas “Turbokursus” forud for de skriftlige eksamener.
Såvel min datter som jeg har været velinformeret både forud, under og efter kurset.
Min datter har haft stor glæde af kurset og har efterfølgende fortalt, at det særligt gode ved kurset er, at der er en tydelig og overskuelig plan, der er mange brugbare råd, det er rart med et lille hold og at Camilla er meget sød, rolig og hjælpsom.
Som forældre er det super dejligt, at vi også modtager en forældreguide, så vi kan støtte vores børn yderligere.
De varmeste anbefalinger herfra!

Malene, mor til Sofia, 9. kl.

Vil du give dit barn den samme oplevelse?

Hvis du drømmer om, at dit barn også skal opleve at tro på sig selv, få konkrete værktøjer og mærke at læsningen endelig rykker – så er det nu.

💥 Udfyld formularen herunder, så kontakter jeg dig hurtigst muligt eller kontakt mig på tlf. 20739384.

Camilla Juul Jensen

Mobil: +45 20739384
Mail:
camilla@gribordblindheden.dk

Læs mere om mine betingelser ved at klikke her eller kontakt mig på camilla@gribordblindheden.dk for mere info.